مقاله برسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک با استفتده از مدل e.servqualبر رضایت مندی مشتریان بانک
شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۲۲ ب.ظ
دریافت
عنوان: مقاله برسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک با استفتده از مدل e.servqualبر رضایت مندی مشتریان بانک
حجم: 258 کیلوبایت
۹۳/۰۶/۱۵
با تبادل لینک هوشمند ارشیا بازدید کنندگان خود را افزایش دهید و رتبه الکسای خود را کاهش .
برای افزودن سایت خود به آدرس :
http://links.arshiyagroup.ir/
مراجعه نمایید .
با تشکر
به امید دیدار